طرفداران انیمیشن و جلوه های ویژه

اگه میخوای انیمیشن ساختن یاد بگیری؟ اگه سوالی در مورد انیمیشن و جلوه های ویژه برات پیش اومده؟! ... راهو درست اومدی!!

رندرگیری سه بعدی
نویسنده : امین کیانفر - ساعت ۱٠:٢۳ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ۳٠ آذر ۱۳٩٠
 

 سلامی به سردی شب یلدا!

به داغی کرسیه خانوادگی ... به شیرینی هندونه و آجیل و آبنبات! ... به حس قشنگ ایرانی بودن!

سلام!!!

من یه معذرت خواهی مفصل بدهکارم به شاهین عزیزم پای سوالی که پرسید و جوابش نیمه کاره موند! ...

اگه میشد استادای دانشگاه رو برای امتحان گرفتن Stop کرد حتما این کارو می کردم ولی خب چاره چیه!...

شاهین جان رندر گیری سه بعدی رو شما در همه ی برنامه های گرافیکی تقریبا می تونید ببینید ... از 3ds max که برنامه ایه برای طراحی بگیر تا maya و after effect و vue و ... طریقه اش هم خیلی آسون تر از فیلمبرداری واقعی به شکل سه بعدی هست ... تو برنامه به صورت از پیش تعیین شده وقتی شما میخواین از لوکیشنتون تصویر یا تک فریم سه بعدی بگیرین ... برنامه برای شما سه دوربین ایجاد می کنه ...

که یکی به عنوان دوربین اصلی وسط قرار میگیره و دو تا دیگه چپ و راست اون... اگه موفق شده باشی تصاویر سه بعدی رو ببینی ( مخصوصا بدون عینک) ... میبینی که یه تصویره ولی از یه طرف بیشتر رنگهای بنفش و آبی به چشمت می خوره و از طرف دیگه رنگای قرمز و تند به عبارت دیگه سمت راست رنگهای سرد مثل آبی و سمت چپ رنگهای قرمز و گرم ... که اینا با هم تلفیق میشن و برای مغز شما ارتفاع رو تداعی می کنن...

و بعد میان با برنامه هایی مثل after تک فریم های سه بعدی رو که یه وقتهایی از 11 یا 12 لایه تشکیل میشه رو کامپوزیت می کنن و میبندن ... با قابلیتهای برنامه افترافکت در رندر سه بعدی فیلم سه بعدی رو با انیمیشنش تلفیق می دن و رندر می گیرن ...

اینم چندتا عکس سه بعدی ...

 

امیدوارم جوابتو گرفته باشی داداش!

بازم عذر خواهی می کنم به خاطر دیر شدن!